Hoe werkt het?

Hoe kan ik Stichting Fonkel steunen?

Je kan Stichting Fonkel steunen door te doneren aan Stichting Fonkel of zelf een actie te starten. Je kan zelf een actie starten en deze actie laten sponsoren door familie, vrienden of kennissen (bedrijf, school, vereniging, etc). Je kan dit alleen doen, maar ook samen in teamverband. Jouw social media kan je hierbij erg goed helpen.

Hoe kun je een eigen actie starten?

Als je zelf een actie wilt starten voor Stichting Fonkel dan kun je als volgt een sponsorpagina aanmaken:

1. Klik op de rode knop''start actie'' of volgende link: Start actie
  2. Kies of je een algemene actie of specifiek project wil starten.
  3. Kies hoe je in actie wil komen, individueel of in een team of word lid van een bestaand team.
  4. Vervolgens geef je je pagina vorm door een streefbedrag, paginatitel, persoonlijke tekst en foto's toe te voegen (dit hoeft niet direct volledig te zijn)
  5. Bovenstaande kan je altijd wijzigen door op de knop rechtsboven te klikken en naar 'Mijn pagina's beheren' of 'Profiel wijzigen' te gaan
  6. Is er iets onduidelijk? Zou je iets willen overleggen? Heb je hulp nodig? Neem dan contact met ons op