MARTINO IJS 30 jaar EVENT!

Martino IJS
van totaal € 2.500 (1%)

Martino IJS bestaat 30 jaar Event!
Vanwege het 30 jarig bestaan organiseren wij een tof event/actie op donderdag 29 juni, vrijdag 30 juni en zaterdag 1 juli. Op deze drie dagen zal Xander de Geus een recordpoging ambachtelijk ijsdraaien proberen te behalen. Rondom de recordpoging zijn er leuke activiteiten, is er veel gezelligheid en muziek. Vele bedrijven in en om Rhenen helpen mee aan dit mooie 3 daagse event.

Stichting Fonkel
Met alle plezier willen wij wat betekenen voor de lokale stichting Fonkel. Op vrijdagavond 30 juni vanaf 19.30 uur vindt er een veiling plaats en de gehele opbrengst gaat naar het goede doel, Stichting Fonkel. Deze stichting organiseert dagjes uit voor kinderen die bepekrt worden in het kind zijn.

Recordpoging
De recordpoging luidt als volgt; 48 uur ambachtelijk ijsdraaien in onze open ijsbereiding. Graag zouden wij het proces van ambachtelijk ijsdraaien willen presenteren aan onze gasten en geïnteresseerden in de vorm van een recordpoging. Het inspectieteam van het Guinness Book of Records is tijdens de recordpoging aanwezig om mij te beoordelen naar de vooraf vastgestelde voorwaarde.

Reden
De achterliggende gedachten van deze recordpoging is niet alleen de naamsbekendheid van Martino ijs te vergroten, maar juist ook het samenbrengen van voornamelijk de Rhenense mensen in onze stad. Na de jaren van Corona en daaropvolgend de hoge inflatie lijkt het ons een leuk initiatief om een evenement te organiseren voor jong en oud. Tijdens het wereldduurrecord van 48 uur ambachtelijk ijs maken, zijn er een hoop leuke activiteiten.

We zien je graag op 29, 30 juni & 1 juli 2023 op de Frederik van de Paltshof 48 te Rhenen!