Fernando Halman loopt de 4Daagse in Nijmegen voor Stichting Fonkel! 🏃‍♂️

Fernando Halman
van totaal € 10.000 (25%)

Ik ga de 4Daagse in Nijmegen lopen voor het goede doel: Stichting Fonkel!

Toen ik besloot om de 4Daagse te gaan lopen wilde ik daar direct wel een goed doel aan verbinden. Via via kwam ik in contact met Stichting Fonkel en hun verhalen inspireerde mij direct. Stichting Fonkel laat ieder kind kind zijn door ze een zorgeloze dag uit te geven in het Fonkelhuis gevestigd in Ouwehands Dierenpark.

Deze doelgroep (kinderen die beperkt worden in het kind zijn) in Nederland moet onder de aandacht gebracht worden, ik wil dat ouders kunnen vertellen wat zij meemaken en dat kinderen voor 1 dag gewoon kind kunnen zijn. Ik zet mij al jaren in voor mensen die in de minderheid zijn of die met een bepaalde beperking moeten leven en 50 km per dag lopen is mijn ultieme uitdaging om aandacht te geven aan deze doelgroepen en ik hoop zoveel mogelijk geld op te kunenn halen zodat meer kinderen van een zorgeloze dag kunnen genieten.